Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
pehal macam bangang
Saturday, October 29, 2011 • 10:34 PM • 0 comments
hui , hye , hello , assalamualaikum .
huhuhu
ok look . .
ingat kan pasal fake uh ? -,-

malas nak story psal turh balik ,
nak story psl nie ,
kan member aku sorang nie kena tuduh kan ..
member ke ? whatever larh . kire member jugak larh ><

aku memang bengang gila dengan owner empunya gambar turh
tak payah larh di sebot spe ok ..

awek ngn balak 2 kali 5 jewx ..
membabi punye perangai ..
boleyh pulak cakap aku B-O-D-O-H
selama nie aku hormat diorang !
nie yang aku dapad ?
memang macam babi larh ..
dah larh cakap aku B-O-D-O-H ,
psturh cakap aku PENIPU pulak !
ape kess dowh !
aku memang pantang gile if orang cakap aku gituuu !
lpas turh unfriend aku , bagus larh sangad perangai diorang berdua turh ..

Dah larh cakap aku gituu ,
psturh still nak tuduh member aku turh !
nak jewx aku pergi rumah dorang , kasi hentam !
muka sudah smart , perangai pulak macam suruh campak at lombong !
ape masalah diorang pown aku tak paham ..
memang macam bangang larh ..
bukan mau mengata or mengutuk
but aku cakap benda yang betul ..
diorang kerja nak cakap bukan-2 jewx dengan member aku uh and orang yang back up member aku turh !
budak-2 yang back up minah and mamat yang perangai macam bangang turh pown , 2 kali 5 sama !
merepek jewx cakap !
aku just nak like ape yang member aku and pemback-up member aku cakap pown salah ..
=,= .. BULLSHIT !
manusia zaman sekarang , pelik !
fikir hot sangad letteww ..
kemana sangad larh diorang punye HOT turh ...

yang si fake turh pulak ,
dah mengaku .. huhuhu ..
dah tak marah dah dengan dye ..
dye bgy sebb larh asl dye fake ..
sebab dye turh agak boleyh di terima lerrr
huhuhuhu ..
muke real dye tak larh hodoh ..
cun jewx ..
seriously aku ckp ..
hoho =,=
tak apa larh ..
hope benda nie tak jadik lagy ..



PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Ajar Aku Main Guitar
  • ape ke jadahnya !
  • fake ?
  • hik hok . masalah gila aku nie
  • Hari Rabu ?
  • kat sekolah ?
  • Walaweh !
  • Final Exam ?
  • Papai September , Hye October
  • kecoh !