Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Hepi daY
Friday, June 3, 2011 • 1:38 PM • 0 comments

owkeyh ,, nak storii nie ! hee~


owkeyh aku start ,, ary nie macam gelagat kawan-2 aku adew time wall to wall at fb ! hessshhh ,, yg sweet adew ,,yg BENGONG pown adew .. macam-2 larh ! Mereka iturh adalah Erynn ,, Syazz ,, Anies ,, and Nutss ! saked perot di buad nyew time wall to wall dengan Nutzz and Anies ! Biase larh ,, dorunk turh orunk gilew .. Hahaha ! :) aku yg nak demam nie pwon tak jadik nak demam ! haha ! Btw ,, sumpah windu kowunk gilew and i LeBiu !





PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • PANTANG TINGUK CHANTEQ
  • i LEBiU darling ! :)
  • plizz go
  • i heart you babe !
  • SESUATU YG LAEN
  • im coming home
  • buad sementare jewx
  • haha.. =)
  • i want this !
  • exam coming !