Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
siaLL = ="
Monday, June 6, 2011 • 7:49 AM • 8 comments


tekan nie kalau nak besar kan

hessshhh ! naseb baek aku tak jatoh cinta ngn kau balek ,, SYUKUR ALHAMDULILLAH kau tak jadik balak aku lgy ! Woii jantan ! Kau ngn aku tak payah nak tunjok tacink kau kew Cyunk kau bagai-2 uh ! Dekad hp myB kau boleyh tpu ! Tpy dekad ******** aku dapad tauk segale nyew ! Tak abis kau ngn pompan kan ! Owhhh ,, siap berCYUNK-cyunk agy ! nak muntah aku ! RINDU larh apew larh mcm-2 kau kan ! pompan turh pown layan kau ! S I A L !

Ohh damm !
kau ckp *HANYA AWQ RATU DI HATI SY * watever larh weyh ! WTF la weh . macam lanciauuuuuu jerr peragai kau .
bodoh ! shit ! gampang ! sial ! vavi ! kentel ! cilaka ! WTF ! WTH !
haa , hamek kau . maki maki free jerr aku bagi dekad jantan sial macam kau !

then , lagi satu aku nak cakap dekad jantan macam kau .
tak payah nak suka nak mengaku kau cyunk aQ kew apew,
faham gila ?
WTF ,macam gampang larh kau ,
huishhh . tapi aku tak arh sebodoh mana kan ?
buat ape aku nak nanes sebab jantan macam kau ,
hello , pergi mampus larh kau kan ?
dah lah ,
macam shitt kau tauk ?
Pkir aku batak sangat dengan kau ,
GAMPANG ! berambus larh !
fukifak larh !!

free2 jerr aku dapad dosa sebab maki hamun kau !

foe allz reader ! sowie posting kali nie agak terok .. Kalau nak bace ,, bace larh ,, kalau tak nak ! Dah bla ! Tak payah nak kutok-2 ! paham ?


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Hepi daY
  • PANTANG TINGUK CHANTEQ
  • i LEBiU darling ! :)
  • plizz go
  • i heart you babe !
  • SESUATU YG LAEN
  • im coming home
  • buad sementare jewx
  • haha.. =)
  • i want this !