Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
BORING GILO
Tuesday, November 8, 2011 • 9:23 AM • 0 comments
Ting Tong :: Mengapakah aku amat membosankan diri ku ini yang begitu bosan dan sangat membosan kan aku begini dan begitu :| .. Merepek je pun kan ? haha . Gile bosan ! Tak tahu nak buat apa ! Nak text orang kredit aku tinggal 2 sen je ! 2 sen je ? Ish-3 ! Di sebab kan seorang yang sangat bengong , kredit aku habis . Muehehehe . Now , aku nak beli top up ! Guna duit simpanan aku yang tak berapa nak ada turh . Kesian gila aku ini -,- .

Esok sekolah , continue exam ! Bapak lha ! Jumaat lepas , exam Science ! Science paper 2 ! ala mak aiyh ! Soalan dye ! PMR punye standart ke apa dowh ! Haprak tada faham ! Banyak aku tinggal ! HaK elah , watlek , watkul , watpeace je larh dowh ! Hik Hok . Jangan ikut perangai aku dowh ! Rosak nanti . hahaha . Khamis last exam . Gila lama ! Boleh menangis aku macam nie . Haha .

apa pulak cerita exam nie = =t ! hahaha .


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • tiba-2 IM aku ?
  • Selamat Hari Raya Aidiladha
  • exam !
  • pehal macam bangang
  • Ajar Aku Main Guitar
  • ape ke jadahnya !
  • fake ?
  • hik hok . masalah gila aku nie
  • Hari Rabu ?
  • kat sekolah ?