Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Teng Qiu
Sunday, June 26, 2011 • 3:49 AM • 1 comments

ok ! aku nak ambil kesempatan nie untok berterime kasih dekad insan-2 yang banyak tolong aku foe this blog ,, especially BEBOT and Kak Eya .. Tengs gile-2 .. tanpe diorunk .. Tak tauk larh ape jadi ... And aku nak berterima kasih dekat followers-2 ,, blogger walking or whatever yang sudi lawat-2 blog nie ,, bace my entri and sudi jadi penyebok aku (followers) .. haha .. ! ok ! Teng Qiu foe everything .. loveyousomuch ! Aishiteru !


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Tak Online
  • DUNN WANT TO COUPLE ANYMORE
  • REPoRT CARD
  • COUPLE FOE WHAT ?
  • penad skolah + lapa
  • Happy Father'S Day
  • come back to school
  • BiKiN pAnAs + hepi
  • apa daaaaa ?
  • siaLL = ="