Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
GO GO GO
Tuesday, November 29, 2011 • 8:58 AM • 0 comments
hui , hye , hello , assalamualaikum

Nak story nie . Hehe . Tak nak baca ? Get Loose ! Kisah pula aku !

Ok look , 28/11/2011 <-- aku pergi jalan-2 lagi
Sumpah penat . Dari pagi sampai ke malam . Ish-3 .
Tapi asyik bergambar je , aku pun bosan . Aku nie bukan jenis yang suka bergambar . Hikhok !
Mula-2 turh pergi Jusco sebab mak cik aku nak beli kasut , tapi bila dah sampai , tak ada pula beli kasut . Tak ada yang menarik hati kot -,- .
Dah pergi Jusco , pergi Taman Tasik Titiwangsa . Kat situ kerja dok snap gambar je . -,-
Tak ada mamat encem dowh ! Haha . Ok abaikan . Time best-2 snap gambar , tiba-2 hujan ! Lebat pula turh ! Semua pakat lari masuk kereta . Penat kot ! Jauh parking . Hahahahah .
Lepas pergi Tasik turh , pergi Pudu Sentral , sebab nak hantar mak cik aku sorang nie . Dia dah nak balik UITM . UITM ke ? -,- . Pape je larh . Dah lepas hantar dia , kitaorang tengok wayang pula cerita Puss In Boots 3D ! Hik Hok . Agak best agak bosan . Aku tak suka sangat cerita cartoon turh . Cerita turh start pukul 5.40 habis pukul entah larh . Tak tengok jam . Maybe pukul 7 lebih gituu larh .
Then , kitaorang semua balik , tapi balik rumah Mak Njang aku , sebab ayah mak aku ada kerja , so nanti dia ambik . Dah selesai dorang punya work-2 turh . Diorang ambik aku dengan adik aku . Sampai rumah nak dekat pukul 10 . Sampai je rumah aku terus tidur . Mata dah tak boleh nak tahan . So aku tidur je larh .

-The End-

Kbaiiiii (:


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • So T I R E D
  • :O
  • Malaysia Winner ! !
  • AL-FATIHAH
  • B O S A N
  • F U C K
  • Great !
  • senyum sorang-2 ?
  • SIAL CILAKA HARAM !
  • MELAKA ? BORING GILO !