Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Kepergian
Wednesday, December 7, 2011 • 12:10 PM • 2 comments
Hye , assalamualaikum

Now , aku tak ada mood sikit larh .

Sebab pagi tadi aku dapat tahu yang kakak angkat aku sorang nie meninggal . Oh Damn ! Terkezot babeng aku ! Aku fikir orang yang bagitahu aku turh tipu-2 je . Yang bagi tahu aku , abang dia . Aku marah abang dia sebab cakap kakak angkat aku turh dah meninggal . Last-2 aku kena marah balik . Okay . Pasal mati nie tak boleh bawak main . Takuuuttttt -,- . Abang dia cakap , dia accident time on the way nak pergi kedai . Ya Allah ! Tuhan je tahu apa aku rasa sekarang ok !

Semalam kali terakhir aku tengok dia penuh kan notif aku weayh ! ya allah ! Kenapa sekelip mata je dia pergi ? Kenapa ?!!!! Kenapa tak ambik aku je ? Kenapa dia weayh ? Aku sayang dia macam kakak betul aku ! Aku sayang dia lebih dari segalanya . Aku rela kehilangan nyawa aku , tapi bukan dia ! Ohmaiiigoddd . Aku tahu semua ini ketentuan Tuhan tapi kenapa ambik dia !! Dia selalu buat aku gelak weayh , hari nie ? selepas nie ? Siapa ? Aku yakin tak ada orang dapat ganti ! Never ! Walaupun banyak dia buat hal , tapi semua turh aku tak ambik peduli . Dia larh satu-2 nya kakak yang manis and suka buat orang tersenyum ! Ya Allah ! Dari time aku tahu dia dah tak ada sampai sekarang , air mata aku tak berhenti keluar . Aku try tahan , tapi tak boleh weayh . Aku ingat lagi aku pernah gaduh dengan dia sebab balak dia tuduh aku fake ! Ya allah ! Kenapa larh sebab balak dia , aku boleh salah kan dia . Ya allah ! Maaf kan larh kesalahan aku . Maaf kan larh segala kesalahan arwah . Dia insan yang baik .

Akak , thanks sebab sudi hidup dalam kehidupan Sophie , Sophie sayang akak sangat ! You are always in my Mind and My Heart akak . Akak , Sophie janji , Sophie tak kan pernah lupa kan akak . Akak bercita-cita nak kerja kat Ayam Penyet ryte ? If Sophie ada jodoh dengan kerja turh , Sophie akan try sambung cita-cita akak . Okay ? :'(

Dengar lagu dalam blog nie ? Ok , semua lagu nie , arwah suka gila . Sumpah aku tak boleh accept weayh ! Dia pergi macam turh je ? Benda pun dah jadi . so aku kena redha je larh . Hope roh nya di cucuri rahmat . Aminnnn .

p/s :: sedekah kan Al-Fatihah untuk arwah Amyra Lyyana .

For balak dia :: Untung larh kau hina dia bagai ! Bagus gila perangai kau ! Macam setan aku tengok ! WhatThePantek ! Tak pandai nak hargai orang kau nie !

Kbaiii


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • GO GO GO
  • So T I R E D
  • :O
  • Malaysia Winner ! !
  • AL-FATIHAH
  • B O S A N
  • F U C K
  • Great !
  • senyum sorang-2 ?
  • SIAL CILAKA HARAM !