Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Merubah perubahan yang telah sedia ada
Wednesday, February 22, 2012 • 5:09 PM • 0 comments
Hye , Hoyya , Assalamualaikum :D

Okay , look my tittle =="
Apakah ini (:P)

Ummmppphh , okay . Dekat luar kita banyak tengok yang lelaki jadi perempuan , yang perempuan pula jadi lelaki -,-' Dunia nak kiamat . Etetete . okay diam ><"

Dekat luar jangan cerita laa kan , ce tengok budak-budak dekat sekolah korang . Ada ? Hmmm , sekolah aku maybe tak ada kot -..-' Hewhewhew .

Aku memang cukup pantang bila tengok perempuan yang suka mengelabah tetek bajet macam lelaki -.-' Tomboy la konon nya ! Hahahahaharemmmmm . Fikir orang suka la tengok korang jadi tomboy bajet berani ala-ala lelaki semua itu :/ Aku rasa kaum adam yang tengok pun rasa menyampah --'

Eh , korang tak payah nak bajet ada kote sangat la kan . Bersyukur la apa yang telah Tuhan bagi dekat kau . Yang kau kecoh membesar nak jadi lelaki itu apa pasal ? Bangga la itu dengan apa yang kau buat , mengubah apa yang telah di cipta oleh Maha Kuasa .

Then satu perangai lagi yang aku tak suka , memang aku boikot giloooo . Bajet GANGSTER --'
Haaaaa -__- ! Yang perangai ini mesti ada dekat sekolah korang kan ? Hohoho . Okay , aku memang menyampah tengokk -,-" Fikir taiko terbesar la itu jadi gangster bagai . Haish ! Kau jadi diri kau sendiri sudah la . Allah tak suka pun la dengan semua perangai ini , kau berubah la jadi orang yang baik .

Aku cakap macam ini , tak bermaksud aku baik --" Jangan la nak cop aku macam-macam . Aku just cakap apa benda yang aku nak cakap and terfikir . Itu saja . Aku pun bukan baik sangat pun . Aku pun pernah buat salah semua . Memang bukan manusia la kan , kalau tak pernah buat salah -_-"

Renung-renungkan la okay :D


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Couple :/ ?
  • Supreme featuring S.A.G
  • Siapa text aku ini -.-' ?
  • Go die is better la -,-'
  • School --"
  • Go Away From Me
  • What The -..-"
  • I HEART YOU !
  • Tentang Dhia ?
  • Crazy Man