Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Life Without Love
Saturday, February 25, 2012 • 6:35 PM • 0 comments
Let's go to the story now . First , i just wanna say sorry because i can't be perfect for you . You can find girl better than me right ? You are the best man I've met . Brbbb , speaking aku macam hahaharemmm -,-'

Now , aku dah tak nak jadi perempuan yang mudah percaya dengan kata-kata lelaki :'> And aku tak nak jual murah sangat diri aku ini . Perempuan harus la jual mahal kan ? Tak kan la nak murah-murah kot . Murahan betul ><" Melagak pula aku (:P)

Act , belum masa nya untuk aku bercinta or menerima mana-mana lelaki dalam kehidupan aku . Aku nak enjoy dahulu dengan hidup remaja aku dan lagi pun aku dah banyak kali failed dalam sesuatu perhubungan cinta yang tiada penghujung nya itu . Cukup la aku di permainkan dalam dunia cinta and lepas ini aku dah tak nak benda yang lalu berlaku dalam hidup aku lagi . Memey tipu la kan kalau aku cakap aku tak pernah kecewa dalam percintaan ? Urrgghhh , perit yang teramat rasa nya okay ? Dapat setempek dekat muka , menangis tak berlagu and siap boleh buat lirik lagu lagi . Haha . * Macam tak percaya aku boleh ungkap kan ayat-ayat sebegini rupa :/ Hehehe .

Kebanyakan couple sekarang just for fun tu dah biasa buat remaja zaman sekarang right ? Hilang satu , nak cari pengganti lain tak susah mana pun kan ? Sekarang ini , aku dah faham dah and buat aku matang :) First , janji bagai nak rak . Macam-macam janji tapi malang nya semua janji itu semua hanya kosong belaka . At last , break juga kan ? Well , mula-mula sayang , bila dah lama memey setempek dekat muka okay . Dari Baby terus ke BABI . Bayang kan la kalau aku di beri peluang untuk memiliki seorang jejaka yang kacak lagi bergaya ><" yang sememang nya serious dengan aku :D Aku nak sangat relationship itu berkekalan abby abadi . Haha .

Ummpphh , okayy . Now , aku single and free . Forever alone :')


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Nak tulis tajuk apa ini --'
  • Merubah perubahan yang telah sedia ada
  • Couple :/ ?
  • Supreme featuring S.A.G
  • Siapa text aku ini -.-' ?
  • Go die is better la -,-'
  • School --"
  • Go Away From Me
  • What The -..-"
  • I HEART YOU !