Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Enough ?
Thursday, December 13, 2012 • 11:41 PM • 0 comments




Assalamualaikum . Hye . 
Macam mana tengok bola tadi ? Gempak tak ?
Gempak kan ? Thailand guna sami -.- 
Yang Reff dia sah-sah makan rasuah . Bangang doh . Hahahaha
Kesian dekat Fadhli Shas kena KAD MERAH , yang Farizal Marlias pula kena SEPAK  dengan player Thailand :'( Bangang betul . Nok harom !
Then free-free Thailand menang . Huh ! Menang secara haram itu . 
Tak apa tak apa . Yang penting Malaysia tetap yang terbaik .

Now bukan nak cerita pasal Bola . Hee~ Nak cerita lain sebenarnya . 
Hmm , dah tengok dah gambar dekat atas itu ? 
Okay ! Apa kau rasa kalau ada someone yang kau SAYANG cakap kau macam itu ? Kau suka atau sakit hati ? 
First kau akan rasa suka sebab akhirnya kau tahu betapa TERUK nya diri kau depan mata dia . 
Then kau akan rasa sakit hati sebab someone yang kau sayang akhirnya maki kau gila macam itu . 

Macam mana drama permakian ini berlaku ?
Okay . First aku saja tweet yang aku nak adik angkat yang pandai jaga hati aku . I'm just saying ! 
Then tiba-tiba aku nampak tweet itu dekat timeline aku . 
Sah lah tweet itu memang ditujukan untuk aku sebab dia adik angkat aku yang sebelum ini aku ada cerita pasal dia dekat blog ini .

Aku tak sangka dia boleh cakap macam itu dekat aku weyh . 
Kononnya dia kata nak bahagiakan aku bagai tapi lastly ini aku dapat ?
Mungkin salah aku juga sebab tweet macam itu kan then buat sampai dia terasa . Ye , aku tahu salah aku . 

Dia ada tak minta maaf dekat aku ?
Yes , dia ada minta maaf tapi kalau siapa kenal aku betul-betul .
Aku bukan seorang yang mudah untuk memaafkan . Apalagi bila dah kena macam ini . 
Masa bengang gila itu , aku sampai keluarkan ayat 
" KALAU MALAYSIA KALAH ATAU MENANG MALAM INI , KAU NAK AKU BERHENTI SAYANG KAN KAU DAN TAK NAK JADIKAN KAU ADIK AKU LAGI ?"
Tak sangka dia akan mention aku then jawab "TAK NAK"
Dah tak nak , pandai-pandailah pujuk aku balik kan ?
Ini tak , last-last " Sophie terserah dekat awak . Kbye "
Apa jadah -.- Memang naik lah hangin aku kan . Haish . 
So lepas ini aku tak tahu akan jadi macam mana . 
Kalau memang dia nak buang aku , okay aku redha dan ikhlas terima :')

Aku macam ini tak bermakna aku benci atau tak suka dia , aku sayang dia sebab itu aku bengang bila orang yang aku sayang maki aku gila fundeks macam itu . Take a note :')


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • I want that shirt !!! *begging*
  • You're my EVERYTHING
  • Mati Hidup Semula ?
  • Tak Seharusnya Memiliki
  • Alhamdulillah
  • Short Story
  • I Love You :*
  • Nur Feetri
  • Oppa Gangnam Style
  • I'm fall in love with you --'