Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
You're my EVERYTHING
Monday, December 10, 2012 • 11:34 AM • 0 comments

Hye . Assalamualaikum .

Cuti sekolah macam mana ? Best ? Hahahaha . Dah nak masuk sekolah dah kan -.-
Tak percaya betul . Aku dah lah nak masuk asrama T.T Pooh Key Mark betul . Hahahaha .
Then aku akan ambil PMR pada tahun 2013 . Seram kan ? Errr . Sumpah tak ready lagi . Now aku still melepek depan computer or tab sebab online twitter sepanjang masa dan menggemukkan badan . Baguskan kerja aku ? Puih . Hahahaha . 

Bukan itu sebenarnya yang aku nak cerita . Actually , I don't know why . Semenjak dua hari ini aku suka waktu malam . Hahahaha . Malam pertama kah ? No no no ! Jangan merepek okay ! Dosa fitnah itu lagi besar daripada membunuh . Hahaha . 

Setiap malam my little boy akan call aku . Hahahaha . Not my boyfriend , dia adik angkat aku . Just adik angkat tak lebih tak kurang . Hahaha . First time on the phone dengan dia sumpah macam tak percaya yang dia Form 1 . Hahahaha . Suara matang bukan main -..-' Kalah budak Form 5 sekolah aku . Hahaha . Serious talk . Insecure gila masa dengar suara dia . Hahahaha . Sometimes bila on the phone dia ada buat aku menangis . Lewls~ Jahat kan ? Membazir air mata aku setiap malam -.- Aku menangis bukan sebab suara dia , dia itu suka cakap benda mengarut bin merepek . Nak pergi jauh sangat lah , akan tinggalkan blablabla lah . Mana tak tersentap kan ? Apalagi ayat yang sensitif macam itu . 

Then bila dia on the phone , dia suka cerita macam-macam dekat aku . Hahahaha . Dia itu macam buku cerita pula . Sebelum tidur baca buku cerita dulu . Hahahaha . 
Aku bangga dengan adik angkat aku sorang ini tahu sebab apa ? Sebab dia seorang yang penyayang sangat :') Dia sweet . Hahahaha . Sweet macam skittles . Sedap kan ? Hahahaha . Tetiba -..- 

Even baru kenal dia tapi dah rasa macam lebih daripada 14 tahun aku kenal dia . Rapat sangat . Hahahaha . And aku tak nak kehilangan adik aku yang comel ini :3 He's my part of my life . If dia tak ada , umpama hidup ini dah tiada makna dan aku bagaikan dah tiada semangat untuk menampung diri *ayat tak nak kalah* Sumpah aku cakap ini . Aku tak nak dia pergi dari hidup aku . Aku nak setiap masa dia ada dengan aku . Everyday , Everytime , Everysecond ! Jyeah !

Note :: My Lovely Little Baby , you're my everything I need . You're my soul and my heart . Please don't go form me and never go ! I'll never let you go . I love you so much until my last breath and I really meant it . Remember that okay ^ ^



PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Mati Hidup Semula ?
  • Tak Seharusnya Memiliki
  • Alhamdulillah
  • Short Story
  • I Love You :*
  • Nur Feetri
  • Oppa Gangnam Style
  • I'm fall in love with you --'
  • Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
  • Gedik gila :/