Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
How Wonderful Life Is, Now You're In The World
Friday, December 14, 2012 • 9:03 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Hye . 
Awalnya aku bangun . Bangun awal tapi still mengantuk . 
Nak tulis pun tak larat apalagi nak fikir macam mana nak bina ayat kan . 
Ini pun aku memaksa diri untuk update blog . 
Usaha itu tangga kejayaan , jadi aku berusaha .
Mengantuk macam mana sekali pun , aku akan tetap update . 
Kuatnya semangat aku kan ?
Kuat macam mana pun semangat aku , air mata aku tetap boleh mengalir sebab Cinta , sebab seseorang yang aku SAYANG .

Semalam ingat tak aku update pasal ada BUDAK yang maki hamun aku itu ?
Memang teruk permakian itu . Nak maafkan pun susah je . 
Tapi malam tadi pukul 12 lebih malam Jumaat itu , aku maafkan je lah sebab salah aku juga kan . Lagi pun , siapa je nak bergaduh besar macam ini kan ? Semua orang tak nak . Apalagi bergaduh dengan someone yang kita sayang .
Gaduh besar mana pun , kalau " dua hidup yang dah sebati , tak semudah itu dileraikan "
So now kitaorang dua dah berbaik . Itu pun sebab dia tak henti-henti cakap "Sorry Sorry Sorry" 
Disebabkan aku dah bosan dengan apa yang dia cakap , aku maaf kan lah . 
Hahahahahahahahahahahahaha . Tak ikhlas ? Ada aku kisah ?
Cehh , aku maafkan dia sebab memang aku nak maafkan dia lah dan aku malas nak bergaduh dengan dia .
Berdosa kan bergaduh sesama Islam ini . So tak payah lah bergaduh dah~

Hope lepas ini dah tak ada kes macam ini yang akan berlaku dalam hidup aku .
Penat , sampai fade up aku dibuatnya . 


Nak teddy bear itu boleh :3 Hehehehehe k



PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Enough ?
  • I want that shirt !!! *begging*
  • You're my EVERYTHING
  • Mati Hidup Semula ?
  • Tak Seharusnya Memiliki
  • Alhamdulillah
  • Short Story
  • I Love You :*
  • Nur Feetri
  • Oppa Gangnam Style