Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Iszman Yusof ❤
Friday, December 21, 2012 • 8:24 AM • 0 comments


Hi . Have a nice day guys . 
Hari ini 20.12.12 , so ada sesiapa nak confess perasaan ke ? Atau nak cari couple ? Hahahaha . Merepek je . 

Eh eh , nampak tak gambar dekat atas itu :O ?
Gambar siapa itu ? 
Hehehehe . He's my Friend , Crush , especially He's my lovely BOYFRIEND .

Firstly , nak berterima kasih dekat Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Iszman Yusof sebab telah berjaya mencuri hati saya dan menjadi kekasih yang paling penyayang . Seriously , saya tak pernah jangka yang akan ada someone macam awak hadir dalam hidup saya . Apa pun yang berlaku , saya tak nak kita berpisah . Sebab awak adalah separuh nyawa saya . Tanpa awak dalam hidup saya , tiada apa-apa makna lagi kehidupan saya . Saya tak nak kehilangan awak . Saya sayang awak sangat :')

17.12.12 - He propose me  .  Mula-mula dia tweet "Be mine ?" Yang aku pun mulalah fikir , dia ini cakap dengan siapa and dia ini tengah dengar lagu Be Mine by Tasha Mansahar ke . Hahaha . Lepas itu dia ada tweet yang dia nak cakap Be Mine itu dekat seseorang . Time itu aku dah mula " DOUBLE WHAT :O ? I WANT HIM ! " Hahahaha . Tapi aku tak adalah cakap macam itu . Buat malu je -.- Hahahaha . Tiba-tiba dia kata dengan aku suruh Direct Message . Aku pun mula berdebar time itu . LOL . Dekat Direct Message itu dia..................... PROPOSE ME !! Hahahahaha . Time itu frozen gila tak tahu nak jawab apa . Hahaha . Then fikir punya fikir jawapan apa nak bagi dekat dia , akhirnya aku terima dia :'3 Hohoho . 

19.12.12 - Aku buat dia sakit hati T____T Sebab apa ? Sebab aku tercakap " I tak sayang you" Blup ! Aku tak berniat pun nak cakap macam itu sebenarnya , aku tak sengaja . Disebabkan ayat itu , terus dia hilang mood dengan aku . Sebelum ini dia ada cakap yang dia SEORANG YANG SENSITIVE . Aku dah tahu , aku selalu ingat dia sensitive tapi aku still berdegil buat dia sakit hati . Perasaan boyfriend sendiri pun tak reti nak jaga aku ini -.-t Huhuhu . Bila dah jadi macam itu , aku try text dia untuk pujuk dia balik . First text aku , dia buat macam tak layan je . Balas pun pendek . Then aku text dia lagi , tiba-tiba aku dapat reply daripada dia macam ini " Hmm kalau you dah tahu so ? Hmm you buat I macam ini kan ? Tak apa , I akan ingat sampai bila-bila " Tersentap gila aku baca reply dia  o.O Menyesal buat dia macam itu . Lepas dapat jawapan macam itu , lagilah aku try pujuk dia sampai okay . Alhamdulillah , akhirnya dia okay v_v Nak menangis dibuatnya time nak pujuk dia . Hahahaha . Then bila dia dah okay itu , tiba-tiba dia melamar aku jadi isteri dia pula . Hahahaha . Comel betul perangai . " I'm your husband and you're my wife " katanya . Hahahahaha . 


Ya Allah , aku tak nak kehilangan dia . Aku tak sanggup kehilangan dia . I'm nothing without him . He's my life and my everything . I love Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Iszman Yusof . I love him forever and ever . Harap hubungan ini akan kekal sampai ke akhir hayat . Amin :')





PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • How Wonderful Life Is, Now You're In The World
  • Enough ?
  • I want that shirt !!! *begging*
  • You're my EVERYTHING
  • Mati Hidup Semula ?
  • Tak Seharusnya Memiliki
  • Alhamdulillah
  • Short Story
  • I Love You :*
  • Nur Feetri