Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Man is same like Boy -.-'
Sunday, March 18, 2012 • 8:33 PM • 0 comments
Assalamualaikum :) Tak jawab , dosa kau tanggung . Gehee~

Awuck , titerw mintak maaupt taw sebab turck update blog titerw dhah lamew , sorry because i use the rempitz words . I seriously like the words :D HAHA ! Okayy abaikan . Aku sendiri pun berjuling-juling mata baca @_+

Look , now aku SINGLE right ? Hmm okayy -__-' Aku tak laku macam korang . HUAHUAHUA !


Act , aku tak kisah pun kalau aku harus single untuk beberapa lama or single selama nya ^ ^ Sebab aku ada kawan-kawan aku yang sayang menyayangi cinta di kenang aku . HOHO . Okay merepek raban -.-' Seriously , i don't care about that :D Apa yang berlaku kepada diri kita semua nya telah ditakdir kan oleh Allah . If aku ada jodoh dengan seseorang yang memang sesuai untuk aku , aku terima seadanya ;)

Korang nak tahu tak ciri-ciri lelaki yang aku suka ? Nak nak nak ? Okay tak nak ? Aku tetap nak cakap ^ ^ HAHA .

1) Aku suka jejaka yang tenang saja . Dia just watlek , watcool , watpeace , watmukacomel :3 HAHA . Ini tak , nak berak buwasir pun update status dekat facebook , twitter bagai . Awal-awal memang aku dah campak buang dekat lombong Eropah sana . HUHU ! Kalau yang terlalu cool pun tak boleh juga doh -__- " Nanti tak pasal-pasal comment macam-macam pasal aku . Aku dah la tak secantik Shila Amzah , suam-suam cute saja kan ^ ^ HEHE . Okay diam !

2) Aku nak lelaki yang telakar :D Yang agak gila-gila . Sporting habis ;) Baru nampak debomm ken ? HOHO ! Tapi aku tak nak lah yang terlalu gila -..-' Kang lain jadi nya . Tak pasal-pasal di cop sebagai pesakit yang terkeluar dari Hospital Bahagia . HAHA .

3) Ouh yeah , aku tak suka lelaki yang over macho . Puih ! Fikir handsome sangat la kalau control macho itu -.-' Aku memang tak suka langsung lelaki yang suka control kemachoan dia . Menyampah mak :P HAHA . But if dia buat muka just selamba then mata sepet-sepet sikit lepas itu SMILE . Itu dah cukup untuk buat aku mimpi indah di saat aku menatap gambar nya or wajah nya ^__^

4) Tak pengotor
Ouh okayy , aku memang cukup geli tengok manusia yang pengotor --' Apa lagi bila keluar , pakai baju dah la tak ada lengan . Then tiba-tiba angkat tangan . Oh mak aiiyyhhhh , bulu ketiak kemain macam sarang labah-labah ==" Hilang selera aku woii ! Kalau dekat facebook pula , nak update status pun kotor sana kotor sini . Mencarut bagai . Haish ! Apa pun cannot ! Okay , take a note okay boy :)

5) Manja ^ ^
Saya shuka saya shuka . Shooo cuwwiiiiitttt ryte ? Aww aww . HEHE . Example , dia suka buat muka abam-abam then suka buat muka omeyy . Okay tergoda (:P) Tapi kalau terlalu manja sangat aku tak suka -.-' Semak macam lalang saja perangai itu . HOHO .

6) Trendly
Okay , bagi aku yang ini maybe wajib sebab kalau keluar dia nampak la bergaya and memang bandar person right ? Tak ada la nampak dia macam pengemis minta sedekah . Kang kalau keluar , aku pun tak sudi nak berdua dengan dia . HAHA .

7) Gangster ? Ouh Okay , kebanyakan lelaki suka belagak gangster kan :/ ? Fuhh ! Pasal gangster ini aku tak kisah sangat la tapi kalau dia melebih-lebih , memang sedikit pun aku tak suka ! Fikir dia siapa ? Taiko besar ? Besar sangat ke kau ? Hello ! Allah lagi Besar daripada kau ! So kau tak payah nak belagak gangster sangat okay . Just be yourself la ^ ^

8) Lagi tinggi dari aku (:P)
LOL -.-' Yang ini harus ! Sebab ketinggian aku just 145cm , 145 saja okay ! So aku nak pakwe aku tinggi lagi daripada aku . Hahaha . Kalau pendek , macam aku nak peluk dia ><" Haha . Okay diam !

9) Kuat jelly :x
Okay , aku nak boypreng aku kuat jelly tapi tak terlalu kuat sangat . Nanti kalau nak buat apa susah and aku sangat tak suka aku di kongkong . Perasaan cemburu memang diperlukan dalam sesuatu perhubungan kerana untuk menguatkan lagi perhubungan tersebut :D Tapi kalau , kita nak bercakap or nak dekat dengan kawan lelaki kita pun dia nak jealous , tak guna juga okay . Just KAWAN BIASA okay !

10) Kaya ?
What ? What you kaya kaya ? Aku memang suka boypreng yang kaya ! Sebab nanti senang aku nak kikis harta family dia then rampas syarikat besar bapa dia ^ ^y Kalau dia ada BlackBerry , Ipad or Galaxy Tab ke , nanti aku paksa dia bagi dekat aku . HAHA . Okay joke joke joke :B Aku just nak lelaki yang kaya dengan budi bahasa :D

Take a note :: Aku tak kisah lelaki itu handsome or tak , tapi aku nak la yang agak handsome sikit . Tak nak la yang macam pekerja Shell . HAHA . Aku tak kisah la lelaki itu merokok ke tak , yang penting dia bukan PENAGIH DADAH ! Aku just nak seseorang yang memahami aku , terima seadanya aku and boleh menjaga aku dengan baik . Just that :'>


Okay , finish ! Tak panjang kan ? Sikit saja . HAHA . Okay bye . Stay awesome guys ^ ^



PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Sorry :'(
  • Story Naik Lorry --'
  • Life Without Love
  • Nak tulis tajuk apa ini --'
  • Merubah perubahan yang telah sedia ada
  • Couple :/ ?
  • Supreme featuring S.A.G
  • Siapa text aku ini -.-' ?
  • Go die is better la -,-'
  • School --"