Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Sorry :'(
Thursday, March 1, 2012 • 4:18 PM • 0 comments
Assalamualaikum :) Salam satu Malaysia for not muslim .

Okay look , aku nak menangis dah ini T.T
Why ? Because aku rasa bersalah gila apa benda yang aku buat dekat seseorang ini !
Oh mayy , i'm so sorry darling :'<

Aku tahu apa benda yang aku buat dekat kau memang sumpah jahat gila bebi !
Padahal kau tak ada buat salah dengan aku kan sayang ?

Asal aku jahat dengan kau weyh ? Apa benda yang kau buat dekat aku sampai aku sanggup buat kau macam itu ? Sampai kau bengang gila ! SHIT -,-'

Kau tahu , aku sempat menangis untuk beberapa saat tadi sebab kau :'(
Walaupun air mata yang aku titis kan itu tidak la banyak , tapi ia sangat berharga and beerti buat aku :')

Aku minta maaf ye dengan apa yang aku buat dekat kau tadi .
Menyesal aku melakukan kesalahan tersebut :'<
Aku promise , aku tak akan buat jahat dengan kau dah .
Aku ingin selalu tengok kau happy , bergelak tawa bagai :D Aku suka tengok kau gelak , comel :3

#Aku paling suka tengok kau time hujan semalam . Grrr , handsome sial :|

Okay diammm -..-'


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Story Naik Lorry --'
  • Life Without Love
  • Nak tulis tajuk apa ini --'
  • Merubah perubahan yang telah sedia ada
  • Couple :/ ?
  • Supreme featuring S.A.G
  • Siapa text aku ini -.-' ?
  • Go die is better la -,-'
  • School --"
  • Go Away From Me