Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Mengapakah :/ ?
Saturday, March 24, 2012 • 2:42 PM • 0 comments
Assalamualaikum . Hye . Salam satu Malaysia :) Look Okayyy !
|
|
|
|
v




Part 1

Eh , sejak bila aku couple dengan dia ini -.-' ? Sejak bila aku jadi sayang dia ini ? Eeiiyyyuuu . Buat aku nak terkeluar tekak . Ber-abang bagai . Hesh ! Aku tak pernah ada abang pun la . Bodoh betul . Eh , kau ingat aku murah sangat ke boleh minta couple macam itu haa --' ? Tolong jangan buat aku macam tak ada maruah okay ^ ^y

Part 2

Haa ! Ini apa pasal pula ini . Dah batak puki ke weyh ? Nak sangat ke ? Pergi Club malam la woii kalau nak . Pehal nak minta dekat aku haa setan ?! Kau fikir aku semurah Ipad ke ? Semurah BlackBerry ? Yang boleh di lakukan sesuka hati kau ! Watepak ! Jangan nak menganjing sangat okay ! Pergi sekolah orang suruh belajar bukan hisap puki ! BODOH betul !


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Problem :/
  • Wussup :/
  • Man is same like Boy -.-'
  • Sorry :'(
  • Story Naik Lorry --'
  • Life Without Love
  • Nak tulis tajuk apa ini --'
  • Merubah perubahan yang telah sedia ada
  • Couple :/ ?
  • Supreme featuring S.A.G