Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Problem :/
Saturday, March 24, 2012 • 1:19 AM • 0 comments
First thing i wanna to do is MENJERIT ! * Lain kali ajar aku speaking la * Urggghhh ....... Okay , tersangat la tension dengan apa benda yang berlaku dekat diri aku sekarang ini :| Kan best kalau dapat duduk tepi laut , boleh hilang semua tension aku ini kan ? Haish . Kerja asyik bahan orang saja , kau bahan aku , aku bahan kau entah bila nak habis -.-' Sampai tension aku di buat nya . Alahai , kurang kasih sayang ke apa kau dengan aku ini haa :o ? Penat macam ini , masing-masing tak nak mengalah . Keras kepala pula itu . Tak habis-habis aku dipersalah kan padahal salah kau kan ? Kau yang start dulu then kecoh membabi nak salah kan aku bagai ! Bluek ! Ya Allah , memang aku boleh gila kalau tengok muka kau hari-hari okayy . Mati katak aku :/ Bila hati aku terdetik nak minta maaf dekat kau , kau cari pasal pula . Last-last , hilang hasrat aku nak minta maaf dekat kau doh !

Daripada terus-meneruskan pergaduhan yang entah apa-apa ini better aku mengalah saja and minta maaf dekat kau kan ? Tapi ...... Eh , asyik aku saja yang nak sedar kesalahan aku and minta maaf . * Asyik ? Macam selalu pula -.-' Okayy takk * Kau ? Bila ? Tunggu aku mati baru nak minta maaf atas kesalahan yang kau buat dekat aku selama ini ? Benda yang kecil pun nak besar-besar kan sampai bawa semua geng besar kau itu . Aku tengok kau and the geng pun dah macam abcdefghijklmn . Menyampah di buat nya tau . Kau ini tak boleh bersabar ke haa dengan aku walaupun sikit ? Aku perempuan . Memey la sensitive suka balas balik . Yang kau itu lelaki , matang la sikit woii ! Lagipun , benda yang aku buat dekat kau itu tak ada la serious mana pun , just sorok kan kasut kau , tukar bag kau , tulis notice atas meja kau and sepah kan barang kau . Serious sangat ke benda itu ? Bukan aku pancit kan kereta bapa kau pun , hancur kan rumah kau ke apa . Adoii . Entah apa-apa saja dengan budak-budak zaman sekarang . Bodoh betul . Otak sempit nak berfikir :'>

Haish ! Sakit betul kepala otak aku fikir kau ! Nak pecah ! Macam budak kecil saja nak bergaduh ini . Adik aku yang kecil pun tak bergaduh macam kita tahu ? Kau memang tak tahu apa pun -..-' Aku penat , tersangat lah penat , begitu penat and I'm tired shoo much !

Jangan tanya orang gila bin sewel itu siapa =='



PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Wussup :/
  • Man is same like Boy -.-'
  • Sorry :'(
  • Story Naik Lorry --'
  • Life Without Love
  • Nak tulis tajuk apa ini --'
  • Merubah perubahan yang telah sedia ada
  • Couple :/ ?
  • Supreme featuring S.A.G
  • Siapa text aku ini -.-' ?