Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Sampai bila ?
Saturday, May 26, 2012 • 2:41 PM • 0 comments
Hello guys , lama benor aku tak update right ? -.-' Banyak betul habuk . Haccccuuuummmm ( lap hingus ) Banyak okay habuk . Adoiii .

Korang semua mesti baru habis exam kan ? Haha . Sama la aku pun .
Paper exam aku agak lah susah ! Gosh ! Ada beberapa paper aku terpaksa meniru okay (>< )
Hahaha . Ada ke istilah ' terpaksa ' ? Okay .
Tapi syukur alhamdulillah , aku dapat menghabiskan semua exam juga . Alhamdulillah :)

Okay now , apa kena mengena Tittle ' Sampai Bila ' dengan benda yang aku post itu . Haha .
Tak ada kena mengena langsung okay .
Actually , aku nak cakap pasal SINGLE ! Gosh ! Lama betul aku single kan :/ ?
Bosan okay single ini -___-' Sangat lah bosan dan begitu bosan seperti begitu begini . Ouh My !
Aku memang tak laku pun . Kesian betul kan ? Haha .

Tak ada ke yang nak mengorat aku T.T ? Hahaha . Jujurnya , ada ..... kot . Hahahaha .
Aku jual mahal actually , Ye la . Tak kan nak jual murah kot kan ? Hari ini kenal , esok couple ? Nampak sangat desperate , betul tak ? Then tak sampai seminggu , dah break . Apa cerita ? Buat rugi saja cinta yang di beri . Dah break , menangis :'< Eh , ingat air mata itu murah sangat lah ? Menangis hanya kerana lelaki yang hanya ingin bercinta dengan kita tapi tiada niat untuk nikahi kita ? Fcuk -.-' Aku dah cukup bosan dengar cerita macam ini okay . Macam cerita cartoon -..-'
Then esok lusa , dapat couple baru O.o ? Ewahhhh , senang nya !

Aku bukan perempuan yang jenis macam itu okay . Memang aku suka menggatal :'3 Tapi tak bermakna aku terlalu murah untuk di couple kan dengan lelaki yang tidak aku kenali . Orang cakap kalau kita ini suka menggatal dengan lelaki , nampak sangat yang kita itu gedik dengan lelaki lah apa lah . So what ? Ada aku kisah ?

Dalam hati aku tak ada seseorang ke ? Eh , ada :'3 Ramai tau . Hahaha . Tapi yang duduk di lubuk hati hanya satu tapi tempat itu tak ada siapa lagi yang menghuni nya . LOL -,-' Ayat tak boleh bla okay . Terasa nak bagi penyepak sebiji .

Okay bye~


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Panda Oink Oink ^ ^v I Love You
  • Vandalisme
  • Kawan ?
  • Mangkuk Hayun -.-t
  • Exam Coming in May ?
  • Like anda saya amat menghargai T.T
  • Sekolah ? Ouh tidakk !
  • Bahasa apakah :/ ?
  • NK NO FOM LEH X ? -..-' KAKI BOLEH LA
  • Secret Admire