Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Exam Coming in May ?
Sunday, April 15, 2012 • 1:57 PM • 0 comments
مرحبا Bonjour 안녕하세요 สวัสดี こんにちは <-- Thats mean Hello -.-' Kita mestilah sentiasa ada mood yang ceria kan ^ ^y Kalau sentiasa murung saja , muka itu pun dah tak berseri . Try tengok aku ? Comel saja sentiasa . Huahuahua --' Okay perasan . Macam kisah sangat aku apa korang nak cakap kan .

Ce tengok tittle --' Err , Exam bulan May ? Semester 1 -.-' abcdefghijkimak ! Exam semester 1 meja di jarak kan sangatlah jauh ! Err , macam mana nak copy ><" Hahaha . Okay , mata aku gatal nak tengok jawapan orang . Haha . Shhh , jangan bagitahu cikgu aku . Mampus aku nanti .

Mesti korang pelik , kenapa aku cakap Exam Semester 1 ini meja di jarak kan , masa ujian bulanan hari itu tak jarak ke meja ? Haha . Masa ujian bulanan itu , meja tidak dijarak kan langsung . Meja seperti semasa kelas biasa okay ^ ^y Itu yang best tapi cikgu terlalu mengawasi masa itu . Alahai -..-' Tapi adalah juga masa ujian tertentu meja dijarakkan tapi tidak terlalu jauh . Err , tak lebih 1 cm pun . Hahaha . Kalau sekolah korang macam sekolah aku mesti kerja meniru kan setiap ujian bulanan . Hahaha . Okay -.-' #Menghasut *Eh , ingat twitter ke boleh hashtag ini*

Korang dah prepare belum untuk Exam bulan May ini :/ ? Jujur aku tak prepare langsung -.-t Malas okay . Ada homework pun tidak disentuh manja walaupun sedikit . LOL --' Sedih cikgu aku T.T But , what i care ? I never care about that okay ! Hahaha .

P/S :: Semalam aku tidur nak dekat pukul 3.00 pagi . Aku online facebook , err notif aku ! Budak Comel itu lagi sekali memenuhkan nya =,=" Dia memang tak ada kerja okay . Haha . Jujur , aku sayang dia . Oppss ! Terlepas ><" Jangan bagitahu dia aku cakap benda ini . Malu okay malu *buat muka tebal*


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Like anda saya amat menghargai T.T
  • Sekolah ? Ouh tidakk !
  • Bahasa apakah :/ ?
  • NK NO FOM LEH X ? -..-' KAKI BOLEH LA
  • Secret Admire
  • APABILA AKU MEMINTA MAAF
  • Mengapakah :/ ?
  • Problem :/
  • Wussup :/
  • Man is same like Boy -.-'