Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Like anda saya amat menghargai T.T
Saturday, April 14, 2012 • 7:29 PM • 0 comments

Nampak tak gambar budak lelaki atas ini :/ ?
Nampak kan ? Comel tak ? Comel kan ?
Tapi dia gila okay -,-'
Tahu kenapa ? Sebab dia sebab dia !
Dia boom wall iteww :'<
Banyak okay notif iteww dengan nama dia .
Gosh ! I'm so suprise with my notif when aku tengok notif aku O.o
Mahu terbuntang mata aku tengok nama dia dekat notif T.T
Eiii . Dia gila okay !
Tapi tapi tapi iteww sayang budak gila ini --'
Hahaha . Okayyy .
Eh budak gila . Thanks sebab memenuh kan notif iteww dengan nama awak yang omeyy itu okay :3 Saya amat menghargainya -..-'
Lain kali buat lagi !


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Sekolah ? Ouh tidakk !
  • Bahasa apakah :/ ?
  • NK NO FOM LEH X ? -..-' KAKI BOLEH LA
  • Secret Admire
  • APABILA AKU MEMINTA MAAF
  • Mengapakah :/ ?
  • Problem :/
  • Wussup :/
  • Man is same like Boy -.-'
  • Sorry :'(