Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Kawan ?
Thursday, April 19, 2012 • 5:08 PM • 0 comments
Hye peeps :'>
Sihat sayang ? Aku syukur alhamdulillah masih sihat :)
Ada yang sakit ? Kalau sakit pergi klinik , ambil ubat then makan okay .
Jangan bagi sakit itu makin teruk .

Actually guys , aku sebenar nya nak story something about FRIEND .
Okay , korang semua mesti ada member kan ^ ^y ?
Ada tak , antara kawan yang korang ada sekarang ini , yang suka buat perangai and buat orang menyampah ? Ada ? Mesti ada kan ? Okay .

Apa perasaan korang , kalau ada kawan yang suka bantah cakap orang , yang suka nak menang ?
Sakit hati kan ? Okay aku tahu itu . Tersangatlah sakit rasa nya kan . Yang tahu betapa peritnya rasa perasaan kita itu cuma Allah S.W.T

Aku tersangat lah tidak suka bila kawan aku sendiri tahu aku suka siapa , then dia suka cerita pasal lelaki yang aku suka itu dekat aku yang membuatkan aku rasa tidak selesa untuk mendengarnya dan JELLY perisa strawberry ><" Berang kepala aku okay -.-'
Then , entah sejak bila dia pandai untuk menggedik , buat muka comel (^(oo)^) dan buat suara . Err --' Buat menyampah saja kan kalau kawan sendiri berperangai macam itu :x

Aku juga tidak suka kalau kawan aku sendiri belagak tahu pasal semua benda . Apalagi belagak tahu pasal seseorang lelaki -..-' Brbbb , entah betul entah tak apa benda yang kau tahu itu . Haha . Buat malu saja kalau point yang kau tahu tentang seseorang lelaki itu salah :/ Hahaha . Malu okay .

Aku bukan lah nak tengok kesalahan orang lain berbanding diri aku sendiri . Setiap manusia ada kesalahannya sendiri . Tapi aku dengan kawan-kawan aku dah tak tahan dah dengan perangai budak sorang ini =,=' Buat kitaorang semua rasa macam nak tercabut nyawa apabila cuba untuk bersabar dengan tingkah laku dia . Annoying .

Lagi satu aku nak pesan , jangan lah sebok nak cerita buruk pasal orang lain , sedangkan diri kau sendiri pun tak betul . Terlalu banyak kau menipu kitaorang semua . Aku tahu setiap story yang kau cerita itu tidak pernah ada yang benar pun . Dan kitaorang semua tidak pernah dan tidak teringin nak percaya dengan apa yang kau cerita . Dan kau ingat , sekali kau tipu , tidak mudah untuk membuat orang mempercayai kau sekali lagi . Dan kau ingat juga , sekali kau tipu , aku akan berkali-kali tipu kau :'> Sifat kejujuran itu sangat indah . So please , jangan nak menipu sangat . Apa yang kau dapat kalau menipu , menggedik , buat muka comel depan lelaki (^(oo)^) , buat suara dan mencapap ( mencari publisiti murahan ) ? Kau nak tahu tak apa yang kau dapat kalau kau berperangai macam itu ? Okay . Kau akan dapat KEBENCIAN DARIPADA ORANG RAMAI . Kau nak ke semua orang buruk-burukkan kau macam kau buruk-burukkan orang lain ? Tak nak kan ? So better kau ubah perangai kau dan cuba untuk jadi manusia yang lebih baik . Aku tahu la aku bukan baik sangat , aku lagi banyak buat kesilapan tapi tidak salah kalau aku sedaya upaya untuk berubah .

Aku mohon maaf jika ada yang terasa .


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Mangkuk Hayun -.-t
  • Exam Coming in May ?
  • Like anda saya amat menghargai T.T
  • Sekolah ? Ouh tidakk !
  • Bahasa apakah :/ ?
  • NK NO FOM LEH X ? -..-' KAKI BOLEH LA
  • Secret Admire
  • APABILA AKU MEMINTA MAAF
  • Mengapakah :/ ?
  • Problem :/