Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
The Moments ^ ^
Wednesday, May 30, 2012 • 12:33 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Hye .

Tengok tittle entry aku , mesti korang tertanya-tanya ' APAKAH :o ? ' Adakah aku nak cerita tentang Jessie J yang comel atau Lisa Suriahani yang sudah berkahwin ? Gosh ! Bukan lah -.- Aku stapler mulut sorang-sorang supaya tiada siapa pun boleh bising atau memekak bila membaca entry aku kali ini . Entry kali ini haruslah korang semua hayati betul-betul dan memahaminya okay . Kalau nak ketawa boleh , tapi dalam hati . Suka hati korang lah nak terkentut sampai terberak pun tak apa . Mesti korang angin dengan aku kan " Apa benda si Minah Loading ini nak serious sangat sampai tak boleh nak ketawa :| ? Nak kena baling dengan kawah sebesar mangkuk tandas ke ? " Korang baca dulu , baru korang tahu apa benda then kalau lepas baca itu , nak gelak sampai terkeluar jantung dari mulut pun it's okay . Aku tak kisah . Mohon scroll ke bawah sebelum 6 biji buah tembikai hinggap dekat kepala hotak kau --'


Start here , korang ingat lagi tak hari pertama korang sekolah ? Haha . Kalau bila ingat balik pada zaman kanak-kanak ribena , ia sangat lucu dan membuatkan kita ketawa sehingga tak ingat dunia ini wujud atau tidak . Aku masih ingat pada hari pertama aku masuk Tadika sewaktu aku berumur 5 tahun . Ouh , tersangatlah comel aku pada masa itu seperti Pocoyo comelnya okay ^ ^v Pada masa itu , aku masih tidak mengenali sesiapa . Aku tiada kawan , sungguh sunyi hidup aku ketika itu . Aku menangis sebab nak Umi teman kan aku T__T Sungguh tak malu suruh tunggu --' (Alahai , kecil lagi . Apa tahu :P ) Umi pun sanggup tunggu aku sampai aku tenang dan tak menangis . Betapa sayangnya Umi dekat anaknya :'< Hari semakin hari *biar betul ayat aku ini :o * Aku sudah terbiasa , dan aku sudah mempunyai ramai kawan . Dan sewaktu aku berumur 5 tahun , aku sudah tahu untuk menyukai seseorang O.o Maju sungguh aku ini , betul tak ? Bila dah makin membesar , aku semakin lupa pada orang yang aku suka itu dan perasaan aku terhadap dia automatic hilang ! Kejamnya aku ^ ^ Hahaha . Teruk kan aku ? Time tadika dah pandai , ada aku kisah ?

Peringkat sekolah rendah pula , masa Darjah 1 , aku seorang budak yang baik , comel , dan terlalu baik dan lagi satu NERD . Ouh , kenapa masa Darjah 1 aku terlalu baik ? Sebab masa itu , kalau gaduh , even aku tak salah dalam pergaduhan itu , aku akan meminta maaf . Baik kan ? Baik lah itu . Masa aku darjah 3 , ada budak ini suruh aku buat kerja sekolah dia O__o (Amboi , banyak selekeh muka dia ) Rasanya aku buat ke tak kerja sekolah dia ? Ouh yeah ! Memang aku buat kan , dan aku tidak meminta sebarang ganjaran untuk itu (kembang sepuluh inci) . Makin lama itu , dia naik lemak -.- Suka suruh aku buatkan kerja dia , kalau aku tak buat mahu berasap berhangit-hangit kepala dia sampai pijak kasut sekolah aku yang putih melepak macam Ular Albino itu okay . Dulu kecil , suka mengadu :'3 Aku bagitahu Umi tentang itu . Umi aku tersangatlah marah pada dia , dan Umi ada pergi rumah dia sebab nak ambil buku sekolah aku yang dia pinjam berbulan-bulan tak reti nak pulang . Bila Umi pergi rumah dia , pandai pula nak pulang balik , masa aku minta , asyik lupa saja alasan dia . Kesian kecil-kecil dah macam orang tua , cepat lupa !

Bila dah masuk darjah 5 , aku dah start jadi budak 'Bahang' di sekolah tapi tak ada lah Bahang sangat -.-' LOL ( kena sebiji tembikai dekat kepala sebab kena baling dengan reader) Kenapa aku cakap macam itu :/ ? Sebab pernah satu hari ini , aku menangis akibat kepala aku terkena bola sewaktu bermain bola jaring . Ouh gosh ! Mahu lupa ingatan masa itu . Ish ish ish ! Sakit bebenor kepala aku ini . Time dalam kelas , hampir setengah budak lelaki dalam kelas aku , datang dekat aku lalu tanya , ada apa dengan aku . Kenapa aku menangis T__T ? Aku pun gedik gila pokemon cerita :'3 Tak disangka , mereka semua pergi cari budak perempuan yang baling bola dekat kepala aku itu suruh budak itu minta maaf dekat aku . Whooa O.o Betapa ramainya back up aku masa itu . Hahaha . Okay gedik .

Masa darjah 6 , secara tiba-tiba aku dikenali ramai oleh seluruh warga SKBRP .___. Hanya di sebabkan aku couple dengan budak Hot dekat sekolah itu , terus aku popular . Doraemon betul -..-' Aku pergi mana-mana , ada saja budak cakap dekat aku " Wahh , untung lah couple dengan dia " O.o Di sebab kan terlalu ramai manusia kenal aku masa itu , budak sekolah itu suka bagitahu aku macam-macam pasal bekas couple aku itu :/ Gosh =,=" Nampak aku , cerita itu cerita ini . Kalau cerita baik tak apalah , ini entah cerita tebing puaka yang diorang bagitahu aku . Mana tak sakit hati masa itu . Tidak disangka juga -.-' Aku boleh jadi topik perbualan cikgu-cikgu darjah 6 di sekolah itu . Nampak permainan dia itu , nampak ? Hanya couple dengan budak Hot sekolah , kita sekali HOT . Huahuahua . Selepas UPSR berlalu , semakin menjadi-jadi KEHOTANAN aku V__V Asyik kena pergi bilik kaunseling lah , kena panggil dengan cikgu ini lah itu lah . Aku bakar sorang-sorang baru tahu !

Ada satu hari itu , aku TERbreak dengan ex boyfriend aku itu . TER okay TER . Hahaha . Kami break sebab terlalu ramai perempuan yang suka dia dan membuat kan aku tak selesa sampai aku sanggup putus dengan dia . Padanlah muka ! Hoho . Ye la itu aku ini -,-' Haha . Okay forget it . Masa aku putus dengan dia itu , tiba-tiba satu hari ini kecoh satu darjah 6 , ex boyfriend aku itu nak couple dengan aku balik :O ? Tak malu ke doh cakap dekat semua orang -.- Ada itu sampai nak tampar aku kalau aku tak couple balik dengan ex boyfriend aku itu . Stupid bodoh betul . Ingat aku terima ke ? Dah sebulan lepas itu baru aku couple balik dengan dia :'3 ( Tipu saja ) Hahaha . Aku lupa bila aku terima balik dia itu --' Bila dah couple itu , ada satu hari itu , dia sanggup ponteng sekolah suku hari semata-mata nak pergi 7-Eleven nak belikan aku ice-cream Cornetto (>< ) Comel nya . Kau HADO ? *Rindu gila masa itu :'( * Then aku rasa serba salah dengan dia sebab ice-cream itu , dia kena panggil dengan cikgu . So pokemon cikgu ini ! Tapi dia buat tak tahu saja pasal itu . Sebelum dia bagi aku ice-cream Cornetto lah , baju , rantai yang ada huruf S untuk Sofea dan chocolate Carburry , aku pun ada bagi sesuatu dekat dia . Teddy Bear ,, Keychain phone yang ada huruf A <3 A and Chocolate Carburry tau aku bagi ! Kau dapat ? Tak kan ? Hahaha . Ouh , romantiknya aku ini . So kalau nak aku bagi apa-apa , couple lah dengan aku :* Hahaha . Okay . Now , dia adalah manusia paling aku benci okay ^ ^y Hoho .

Masuk saja Form 1 , perangai aku masa 5 tahun kembali . Aku rasa macam nak menangis , rasa macam nak suruh Umi tunggu aku sampai balik dekat sekolah sebab masa itu aku tak ada seorang pun kawan dan aku seperti manusia yang NERD . Time Form 1 aku pindah sekolah , tak bersekolah dengan kawan-kawan aku T_______T Tolong menangis okay bila baca story aku ini . Hahaha . Dalam kelas , aku duduk depan sekali O.o (Budak Baik) Kerja sekolah selalu siap , buku sekolah tak tinggal pun walaupun satu . Bag selalu besar ,, bawa bekal dan aku membawa botol air :D Nerd tak aku nerd tak ? Nerd kan ? Memalukan -.-" Bila semakin lama bersekolah , perangai aku masa Darjah 6 berputik . Ewahh . Elok-elok duduk depan , pergi duduk belakang sekali . Kerja sekolah dah tak siap , buku selalu tinggal dekat sekolah supaya bag tak berat dan tak besar . Bekal dah tak bawa dan botol air masih bawa , tapi air tak penuh , suku saja isi . Hahaha . Tengok perubahan aku . Apa macam ? Maju sungguh kan ? Macam siapa ? Kau kan ^ ^v Hahaha . Dan masa Form 1 juga lah aku dapat mengenali seorang mamat sewel yang suka buat aku bengang dengan dia . Gosh ! Doraemon (^(OO^) Dan aku juga dapat mengenali seorang Cik Komeng yang pada mulanya bagi aku sangat annoying :/

Now , aku form 2 -.-' Makin menjadi-jadi pula . Aku yang dulu tak berani nak bahan orang , sekarang aku BERANI . Yang dulu tak kenal siapa manusia yang bergeng dengan King Cipanzi itu , now aku kenal semuanya O.o Dan mereka pun mengenali aku . Shin Chan sungguh -..-' Tahun aku Form 2 ini lah , tiada sedikit pun detik yang memaniskan . Semuanya memasinkan . Grrr .


Tiba-tiba aku teringat kau Bodoh ! Cerita pasal kau gila panjang pula itu ! Pokemon , doraemon , Shin Chan kau ini !
Dan mengapa aku menyebut tentang King of Cipanzi di entry ini . Ouh tidak . Atasinchi betul ><"



PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • I'm Sorry T__T I'm Wrong Person
  • Sampai bila ?
  • Panda Oink Oink ^ ^v I Love You
  • Vandalisme
  • Kawan ?
  • Mangkuk Hayun -.-t
  • Exam Coming in May ?
  • Like anda saya amat menghargai T.T
  • Sekolah ? Ouh tidakk !
  • Bahasa apakah :/ ?