Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Sirap Selasih
Wednesday, May 30, 2012 • 2:54 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Hye .

Sirap Selasih :/ ? Korang tahu tak apa dia itu ? Tak tahu ? Sini aku bagi tahu . Sirap Selasih itu nama Pemenang Debat Jepun tahun ke-9 -.-' Haish ! Sirap Selasih itu , ala , pernah minum sirap tak ? Then dalam sirap itu ada macam telur katak ? Haa . Itu lah dia Sirap Selasih .

Okay , dulu masa aku kecil-kecil . Aku tersangat lah batak bila jumpa air yang pelik macam itu O.o Then aku pun teringin lah nak minum air sirap itu sebab aku tengok telur katak itu macam sedap saja :'D Bila aku nak minum itu , aku ingat lagi . Ada orang pernah cakap dekat aku " Minumlah minum . Nanti ada telur katak dalam perut itu . Lepas itu nanti ada berudu " *terasa nak muntah masa itu --' * Aku hanya buat tak tahu dengan apa benda dia cakap dan aku terus meneguk air itu sehingga menjilat lidah pula itu . Bila aku tengok telur katak itu ada melekat dengan cawan air itu , aku terus teringat . Ia seperti telur katak yang aku nampak dekat longkang itu :O Betul ke nanti dalam perut aku ada berudu ? Ouh No ! Perut ku .__. Aku nak lahirkan seorang bayi manusia bukan berudu T__T Hanya benda itu yang berlalu pada otak aku pada detik mencemas kan itu . Gosh -..-' Sangat menakutkan aku . Bila dah makin besar , baru aku tahu , benda itu tak ada kena mengena pun dengan telur katak yang ada dekat dalam longkang itu :| Sungguh kejam manusia yang menakutkan aku itu X(


Korang tengok selasih itu ada tak nampak macam rupa telur katak :o ?


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • The Moments ^ ^
  • I'm Sorry T__T I'm Wrong Person
  • Sampai bila ?
  • Panda Oink Oink ^ ^v I Love You
  • Vandalisme
  • Kawan ?
  • Mangkuk Hayun -.-t
  • Exam Coming in May ?
  • Like anda saya amat menghargai T.T
  • Sekolah ? Ouh tidakk !