Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Dear Ex , i miss you so much :(
Sunday, July 29, 2012 • 7:45 AM • 0 comments

Assalamualaikum . Hye .

Good morning :) Awal tak aku bangun ? Huahuahua . Actually aku lepas sahur tadi dah tak boleh nak tidur . Sakit perut punya pasal -.- So aku edit lah blog aku ini . Putih gila kan ? Haha . Suci saja . Okay , aku bukan nak cerita pasal blog aku yang serba lawa ini , tapi nak cerita pasal Ex aku yang amat aku sayangi :'>

Sebelum ini , kalau aku hantar message dekat dia , mesti tak reply . Then kalau aku call , jangan cakap lah -,- Memang ANGKATLAH kan ? Haish !
So hari itu , aku bosan and ingin menghabiskan kredit aku yang tak berapa nak banyak itu . So aku check-check lah number phone yang ada di handphone aku itu . Aku tak tahu kenapa time aku tengah check-check , tangan aku terberhenti dekat number Si DIA . Ouh my baby ! Tanpa segan silu , aku pun try lah text dia . Tapi tetap dapat respon yang sama . Tak reply . Aku pun dah fedap . Aku biarkan sajalah . Pukul 11 malam macam itu , tiba-tiba ada message masuk . Aku tengok lah . Whooooaaa o.O Nama Ex aku itu . Hahaha . Aku pun cepat-cepatlah baca . Tengok-tengok " Sorry adik . Dia dah pakai number ini . Sekarang akak yang pakai number ini . Kalau nak text apa-apa , just send dekat number ini okay ********** " Patah seribu aku T__T

Selepas itu , aku try lah send message dekat dia dengan menggunakan number phone yang telah diberi . Aku fikir bila aku send message dekat number itu , dia bagilah respon . Rupanya tak ! Tak balas langsung ! Aku kecewa habaq hang ! LOL . Selepas beberapa hari , sekali lagi message masuk . Aku macam malas nak tengok . Mesti MAXIS punya . Dengan longlai gembalai nya aku check saja lah . Last-last aku tengok dia text aku :O Terharu sial ! Hahaha . Tapi dia tak kenal aku :'( Hmmm , tapi it's okay . Yang penting ada juga respon dia terhadap message yang diberi . Mula-mula dia tanya aku siapa , aku malas nak mengaku . Kalau aku mengaku , aku takut dia tak nak message aku dah . So aku diam saja lah . Then dia berusaha untuk tahu siapa aku , lastly aku bagitahu saja lah siapa aku . Dia cakap "Dah agak dah" Laa --' Kalau dah agak , kenapa still nak tanya aku siapa kan ? Main message punya main , time waktu nak dekat buka puasa , dia the end kan message dia . Waahhh :"( Sedih okay . Lepas buka puasa itu , aku pun try message dia balik . Tak reply pun . Dalam kepala aku just fikir , dia pergi terawih mungkin ?

Mula-mula itu aku dah stop dah message dia , beberapa jam kemudian , aku try text dia lagi . Hmm , masih sama . Tak ada respon . Aku send macam ini hah " Awakk , saya tak kisah kalau awak tak nak reply text saya . Just saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat-sangat walaupun awak tidak mempunyai perasaan yang sama terhadap saya dan dari dulu sampai sekarang saya menunggu awak walaupun awak dah berpunya . " LOL -.- Macam cerita indon pun ada kan ? Ala-ala Nada Cinta yang tak teringin nak habis itu . Hahaha .

Tunggu punya tunggu , still tak ada message yang masuk daripada dia , aku terus tidur dan berharap agar dapat mimpi aku kahwin dengan anak Perdana Menteri . LOL . Tiba-tiba pukul 1 pagi macam itu , phone aku berbunyi . Ish ! Menganggu aku tidur saja . Dah lah mimpi aku baru nak start . Hahaha . Aku tengok dekat screen phone aku , a a a a daaaa di di di aaaa text a a akuu lah !!! Whooooooaaaaaaaaa :O Seriously aku nak menangis baca text dia sebab dia cakap dia still sayang aku and dia nak kitaorang berdua start dari awal ^ ^v Comel kan dia ? Hahaha . Dia tipu ke dia tak tipu ke itu lain cerita , yang penting orang yang selama ini aku sayang sepenuh hati , sudah bagi respon terhadap aku .

Selepas aku putus dengan dia , memang aku cuba untuk benci dia dan melupakan dia dengan cara aku couple dengan lelaki lain . Tapi bila aku dah couple dengan lelaki lain , aku terasa nak bunuh diri dan makan tembikai 10 biji saja sebab aku still tak boleh nak lupakan dia , dan perasaan benci aku terhadap dia tak pernah hadir . Yang kerja dok muncul , perasaan sayang . Errr -.- So perasaan itu sampai sekarang bertakhta dia hati aku walaupun aku ada CRUSH ! Huahuahua . Tapi perasaan aku terhadap crush aku tak tinggi seperti perasaan aku terhadap My Dear Ex :)

Okay bye~
Selamat Berpuasa ^ ^

Playerkah aku :/ ?


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Happy Father's Day
  • Letter for my future HUBBY
  • Sorry guys kalau aku merosakkan -.-
  • Sirap Selasih
  • The Moments ^ ^
  • I'm Sorry T__T I'm Wrong Person
  • Sampai bila ?
  • Panda Oink Oink ^ ^v I Love You
  • Vandalisme
  • Kawan ?