Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Sorry guys kalau aku merosakkan -.-
Thursday, May 31, 2012 • 3:15 AM • 0 comments

Assalamualaikum . Hye .

Comel tak mereka yang ada dekat atas ini ? Comel kan ? Cakap lah comel sebelum 6 biji tembikai melekat dekat kepala kau -.-
Okayy , aku memerlukan sepanjang malam untuk buat gambar itu . LOL . Aku siap pukul 4 pagi sebab aku start buat pukul 1 lebih macam itu . Masa buat benda ini mata aku sikit pun tak mengantuk . Mungkin di sebabkan perasaan aku yang sayang dekat diorang semua sampai aku sanggup tak tidur . Hahaha . Okayy . Ini pun aku edit semula sebab ada manusia yang aku tertinggal gambarnya . Ouh sanggup betul aku T__T (Menghargailah kesusahan aku) Huahuahua .
Bagi korang buruk kan ? Bagi aku lawa saja :/ Nice saja , sedap mata memandang apa O.o Hope tak ada lah gambar sesiapa yang aku lupa dah . Sungguh pedih rasanya ketika membuat ini .

Sebenarnya untuk apa gambar diorang semua ini ? Actually mereka adalah background aku ^ ^v Comel tak ? Twitter aku comel tau bila diorang yang menghiasi twitter aku . Sebelum ini Crush aku Zayn Malik yang menjadi background twitter aku , malangnya semakin lama aku semakin bosan melihatnya -..-' Lalu aku berfikir untuk menukarkan nya . Tak menyangka aku dapat idea nak letak gambar budak-budak facebook aku , tapi aku letak siapa yang ada like status aku saja lah . Selain itu , sorry . Hehehe . Jahatkan aku ? Ada aku kisah ? Hoho . Aku terkejut apabila melihat background twitter aku yang begitu indah pemandangannya *faint* Hahaha . Okayy~

Aku sayang diorang dan aku sayang semua orang . Orang saja tak nak sayang aku . Okay bye .


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Sirap Selasih
  • The Moments ^ ^
  • I'm Sorry T__T I'm Wrong Person
  • Sampai bila ?
  • Panda Oink Oink ^ ^v I Love You
  • Vandalisme
  • Kawan ?
  • Mangkuk Hayun -.-t
  • Exam Coming in May ?
  • Like anda saya amat menghargai T.T