Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Kenapa mesti sekarang :/ ?
Sunday, July 29, 2012 • 3:45 PM • 0 comments
Hye . Assalamualaikum .

Awak , kenapa mesti muncul sekarang ?
Kenapa mesti muncul time saya nak dapat kan balik ex saya ?
Kenapa awak muncul masa saya cuba untuk menagih cinta ex saya ?
Awak tahu tak saya confuse sekarang :/
Dulu awak pernah cakap yang awak sukakan saya .
Selepas awak luahkan perasaan awak dekat saya , awak menghilang .
Saya tunggu awak hari ke hari sampai berbulan-bulan .
Tapi awak masih tiada . Saya fedap .
Saya buang awak dari kehidupan saya .
Tengok-tengok , sekarang awak muncul balik .
Awak tahu tak yang saya serba salah dengan awak sebenarnya .
Saya tak tahu apa yang patut saya buat sekarang .
2 orang dalam satu masa ?
Kalau saya pilih Ex saya , saya takut saya akan luka kan perasaan awak .
Kalau saya pilih awak , saya takut saya dianggap penipu dan player oleh seseorang yang sudah lama saya tunggu .
Hmmmm :'(

Macam mana ini woii -.-


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Dear Ex , i miss you so much :(
  • Happy Father's Day
  • Letter for my future HUBBY
  • Sorry guys kalau aku merosakkan -.-
  • Sirap Selasih
  • The Moments ^ ^
  • I'm Sorry T__T I'm Wrong Person
  • Sampai bila ?
  • Panda Oink Oink ^ ^v I Love You
  • Vandalisme