Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
S I N G L E
Sunday, February 10, 2013 • 12:32 PM • 0 comments

Hi . Assalamualaikum . 
Dah lama aku tak update blog kan ?
Maklumlah busy kebelakangan ini . Apalagi aku masuk asrama tahun ini . 
So masa tak ada aku nak update blog ini . 

You wanna to know something about me ?
I'm SINGLE already :'3
I think status SINGLE itu memang dah sebati dengan hidup aku -.- Hahaha .
Macam mana aku boleh SINGLE ? Aku pun tak tahu macam mana aku boleh SINGLE :D
Hee~ Biarlah . Single ke apa ke , yang penting Allah sentiasa berada di sisi kita di saat kita gembira dan sedih . Allah tak pernah meninggalkan kita walaupun sesaat . Kita sebagai manusia ini yang sering meninggalkan-Nya dan melupakan-Nya . 

Adakah Ex aku ini sudah mempunyai yang lain ?
Hahahaha . Biarlah dia nak ada yang lain ke apa , yang penting dia boleh menemui kebahagiaan dia yang lebih baik dari sebelum ini . 

Adakah aku ingin mencari kekasih baru ?
Hahaha . Aku rasa buat masa sekarang ini tak kot . Hmm , maybe cari kot .
Eh >.< Confuse aku . Hahahaha . Aku pun tak tahu nak cakap macam mana .
Biarlah cinta itu datang sendiri kerana cinta yang datang dengan sendirinya akan lebih bermakna daripada cinta yang dicari . 
So kalau cinta itu datang , adalah . Kalau tak ada , In Shaa Allah satu hari nanti pasti Allah akan bagi cinta yang halal :)

Anyway , tahun 2013 ini kan aku dah jadi budak PMR !
OMG OMG OMG ! Banyak doh homework -.-
Malas betul nak buat . Lahai~ 
Pemalas kan aku ini :o ? Tapi aku comel :'3 Hahahahaha k . 

Eh , okaylah . Sampai disini sahaja cerita dongeng saya . Kahkahkah . 
Kbaii . 




PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Isz...
  • How Wonderful Life Is, Now You're In The World
  • Enough ?
  • I want that shirt !!! *begging*
  • You're my EVERYTHING
  • Mati Hidup Semula ?
  • Tak Seharusnya Memiliki
  • Alhamdulillah
  • Short Story
  • I Love You :*