Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Why I feel like I'm nothing in your life ?
Saturday, February 23, 2013 • 9:56 AM • 0 comments

Hi . Assalamualaikum . 

Berhabuk gila blog aku ini *tiup sarang labah-labah*
Semakin lama , aku semakin malas untuk meng-update blog sebab terlalu busy dengan homework yang banyak . 
Maklumlah , PMR !

By the way , nampak tak title atas itu ?
Hmm , siapa yang buat aku seperti tiada makna dalam hidup dia ?

Okay . Read this . 

Are you still remember about my lovely boyfriend :') ?
Then korang dah tahu kan yang sebelum ini aku dah PUTUS dengan dia ?

Selepas aku putus dengan dia, aku mengambil keputusan untuk tidak contact dia langsung sepanjang hidup aku tapi apakan daya . Perasaan rindu yang membuak-buak tak mampu aku lawan .
One day itu , aku try text dia . Tengok-tengok dia balas .
Time message itu aku cuba tanya dia , kenapa dia sanggup tipu aku selama aku bersama dia . Dan kalau dia tipu aku sepanjang aku bersama dia, tak mustahil juga kalau perasaan dia pada aku sebenarnya palsu ! 
Tapi dia menegaskan pada aku yang perasaan dia pada aku tak pernah tipu dan kalau dia boleh tunjuk berapa besar cinta dan sayang dia dekat aku , dia akan tunjuk . Dia ada cakap lagi , dia tak pernah minta BREAK dengan aku dan dia tak pernah pun teringin nak TINGGALKAN aku . 
Aku je yang pandai-pandai tukar status SINGLE :'/

Message punya message , cakap punya cakap .
We're get back . 
But I feel like he is already changed . 
I don't know why . 
Dia cakap dia sayang aku but cara dia seperti dia sedang memaksa dirinya untuk menyayangi aku dan menerima aku kembali ke dalam hidupnya . 
Tapi bila aku cakap dia dah berubah , dia gelak then dia cakap dia TAK AKAN BERUBAH .
Tapi ....................................................... DIA MACAM DAH BERUBAH :'(
I miss the old him .
I want the old him .

Sometimes aku rasa , mungkin itu semua perasaan aku je tapi sometimes entah lah -.-
Hmmmm . Hope lepas ini dah tak ada benda buruk yang akan jadi and I'll try to love him like before :')

K bye~


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • S I N G L E
  • Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Isz...
  • How Wonderful Life Is, Now You're In The World
  • Enough ?
  • I want that shirt !!! *begging*
  • You're my EVERYTHING
  • Mati Hidup Semula ?
  • Tak Seharusnya Memiliki
  • Alhamdulillah
  • Short Story