Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Fight with you , happy with you and I've done do everything with you ♥
Thursday, May 30, 2013 • 9:53 AM • 0 comments
Hi . Assalamualaikum . 
Lama betul aku tak update blog ini .
Bapak banyak habuk dalam ini siap ada sarang labah-labah dan taik cicak lagi .
Hahahahahaha okay geli . 

By the way , wanna know something ?
I'm already TAKEN with someone :'3 
Since 25 May 2013 at 9:49 p.m till forever 

Actually aku tak sangka pun aku akan BERCINTA dengan dia ._.
Sebab first time aku kenal dia , aku tersangatlah benci dia -.- Hahahaha 
Bila nampak dia dekat sekolah mulalah aku nak meluat tengok . 
Mulalah mulut aku nak kutuk dia . Hahahaha
Nampak tak betapa tak sukanya aku dengan dia ? Hahahaha . 

Betul lah orang tua-tua cakap , jangan BENCI sangat orang itu , nanti tak pasal-pasal SAYANG . Lewls ~ Okay . 

Macam mana aku boleh tersangkut dengan dia ?
Okay like this . 

Ada satu hari ini , aku beriya babi tak nak balik asrama . Sampai menangis bagai . Sakai xx
Then aku tweet lah aku nak keluar asrama bagai . 
Tiba-tiba , si dia ini mention aku . Kenapa aku nak keluar asrama padahal aku budak baru -.- Hek eleh . Suka hati aku lah . Hahahaha . 

Mention punya mention , baru aku tahu yang dia ini tak adalah menyakitkan hati sangat . Sia-sia je aku kutuk dia . Hahahahaha . 
Tapi yang lawak nya , dekat twitter mention bukan main . Bila face to face , aku jadi speechless . Kalau boleh , nampak dia pun aku tak nak ._. I don't know why . Hahahahaha .

Bila balik asrama , kitaorang still continue ber-mention-mention sampai ramai budak asrama yang follow aku dekat twitter fikir lain -.- Lewls~
Time diorang cakap yang aku dengan dia sweet lah apa lah , aku pun sedaya upaya cakap " Aku kawan dengan dia pun tak , apalagi nak suka . Aku tak anggap dia apa-apa pun dalam life aku " XOXO~
Nampak kejam pula ayat itu . Tapi ...... aku terpaksa cakap macam itu .

Bila dah puas asyik ber-mention dekat twitter sampai ramai orang kata aku dengan dia ada apa-apa lah , jangan sweet depan public lah apa lah . So aku bagi number phone aku dekat dia :3 Kahkahkah . Baru ada privacy sikit kalau nak sweet-sweet en ? Hahahahahaha . 
After aku bagi number phone aku dekat dia , dia pun mulalah text aku ._. 
Hehehehehe . Text punya text , tiba-tiba satu hari itu dia tanya aku suka siapa :O 
Errrr , time itu aku dah mula bengong tak tahu nak bagi jawapan apa dekat dia . Tapi bila aku fikir balik better aku jujur je :'/ 
Bila aku dah jujur yang aku suka dia ...... Dia pun bagilah tahu yang dia sebenarnya SUKA aku juga -___________-" 
Time dia cakap macam itu , aku jadi bodoh sekejap . Hahahahahahaha . 
Tapi masa itu kitaorang just luahkan perasaan masing-masing je . Tak ada something special pun berlaku time itu . Hahahaha . 

Pada 25/5/2013 at 2:49 p.m - Dia cakap dekat aku " Will you be mine " 
OMG ! Gila terkejut aku time aku . Wkwkwkwkwkwkwkwk .
But aku tak bagi jawapan aku pun dekat dia masa itu sebab aku fikir kalau dia betul-betul ingin kan aku , dia akan tunggu aku walaupun mengambil masa yang lama :')

Fikir punya fikir nak terima atau tak ,  akhirnya aku dapat jawapannya -.- Haha k . 

25/5/2013 at 9.46 p.m - Dia tanya aku tentang jawapan aku . Mula-mula rasa macam tak nak jawab sebab aku takut akan terluka lagi :'/ Tapi akhirnya pada .............. pukul 9:49 aku bagi jawapan dekat dia " I wanna be yours " Lewls~ Kononnya nak bagi jawapan after cuti 2 weeks , last-last hamik kau ! Time itu juga aku bagi jawapan~ Hahahahahahaha k whatever~ 


Dear Asyraf ArifThanks for loving me, you're mine forever and ever. Dear BITCH, please don't take him from me. Note :: Nobody can replace you BabyBoy We fight. We kiss. We hug. We text. We talk. We argue. We laugh. We smile. We love. That's us , Hunnypie :') 


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Break up ?
  • TeAmo ♥
  • Thanks Okay ♥
  • Why I feel like I'm nothing in your life ?
  • S I N G L E
  • Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Isz...
  • How Wonderful Life Is, Now You're In The World
  • Enough ?
  • I want that shirt !!! *begging*
  • You're my EVERYTHING