Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
I'm sorry but Iloveyou ❤
Friday, June 21, 2013 • 8:13 PM • 0 comments
Hi . Assalamualaikum . 

Dear Asyraf Arif yang tersayang , 

I'm so sorry sebab kebelakangan ini tak layan Biyy dengan baik and bila Biyy cakap ILOVEYOU pun Baby buat bodoh je . Actually , Baby tak ada niat pun nak buat Biyy macam itu . Baby sebenarnya nak kenakan Biyy sepanjang minggu ini sebab Isnin depan , our ONE MONTH anniversary :') Tapi tak sangka pula benda ini jadi lain . Lagipun , Baby rasa serba salah dan betapa kejamnya Baby ini sebab langsung tak layan Biyy sampai Biyy cakap ILOVEYOU pun Baby ignore :'/ Ramai cakap Baby jahat sebab buat Biyy macam itu . Hmmm . Sorry Biyy Sayang . 

Biyy , 

I really really afraid to lose you . I don't care whatever people said about us because this is OUR love story not THEM dan kita tahu apa yang hati kita rasa apabila kita bersama :')
Jujur Baby cakap , Baby memang tak berapa suka bila nampak Biyy rapat dengan perempuan lain even Baby kenal dia sebab Baby tak suka share kepunyaan Baby . What's mine is forever MINE okay ! Baby bukan tak nak bagi Biyy berkawan atau rapat dengan perempuan lain , Baby bukan nak kongkong Biyy . Baby buat semua ini sebab Baby takut kehilangan Biyy . Baby nak yang terbaik untuk kita berdua . Itu je . Sorry kalau Baby buat Biyy terasa dikongkong . 

Dear Love , 

You’re one of the people I never asked from God but still, He gave you to me . I asked Him why , He said , “ Because he can fill your life like no one else can . ” When I go to heaven and you’re not there, I’ll wait for you by the golden stair . If you’re not there by judgement day , I know you went the other way. And to prove my love is true, I’d go to hell to be with you 


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Daddy ♥
  • I miss school (╥﹏╥) * I HATE MY SCHOOL*
  • I don't give a fuck
  • Fight with you , happy with you and I've done do e...
  • Break up ?
  • TeAmo ♥
  • Thanks Okay ♥
  • Why I feel like I'm nothing in your life ?
  • S I N G L E
  • Tengku Muhammad Ikmal Akmal bin Tunku Muhammad Isz...