Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
You make me cry :')
Saturday, June 22, 2013 • 8:06 PM • 0 comments





Hi . Assalamualaikum . 

Oh my gosh ! He makes me cried after read what his said to me last day .
I'm crying not because I'm sad . Aku terharu dengan apa yang dia sampaikan pada aku walaupun banyak TYPO di situ :b 
He really make me fall in love with him for every second :')

Betapa jahatnya aku selama ini sebab always fikir bukan-bukan pasal dia padahal dia dah sedaya upaya nak jadi yang terbaik untuk aku tapi aku sanggup membutakan hati dan mata aku untuk melihat semua itu . Aku meragui hati dan kasih sayang dia pada aku . Ya Allah . Apa aku dah buat selama ini :'c ?

Aku sebenarnya tak ada niat pun nak fikir bukan-bukan pasal dia . Aku cuma takut kalau dia berubah dan dia akan mencintai orang lain lalu meninggalkan aku tanpa cintanya di hati aku . Semua orang tahu kan , kalau seorang perempuan itu dah mula menyayangi seseorang lelaki itu dia akan takut untuk kehilangan . Itu lah yang apa aku rasa . Aku tak nak kehilangan dia . Aku betul-betul sayangkan dia :') 

Biyy ... Baby minta maaf sebab selalu fikir macam-macam pasal Biyy dan selalu buat Biyy penat dengan perangai Baby . Sumpah Baby cakap , Baby tak nak kehilangan Biyy because I really really love you . Biar lah apa orang nak cakap pasal kita dan burukkan kita yang penting KEBAHAGIAAN itu ada pada kita :) Fight with you , Happy with you . My heart just have you , I do love you . Two is dua , One is satu . What can i do , I dah sayang you .




PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • I'm sorry but Iloveyou ❤
  • Daddy ♥
  • I miss school (╥﹏╥) * I HATE MY SCHOOL*
  • I don't give a fuck
  • Fight with you , happy with you and I've done do e...
  • Break up ?
  • TeAmo ♥
  • Thanks Okay ♥
  • Why I feel like I'm nothing in your life ?
  • S I N G L E