Loading.....
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Fight ?
Sunday, October 20, 2013 • 8:51 PM • 0 comments
Hello guys //

Long time no see ~ Hehehehe . 

Eh , I wanna share some story with you . 

You know what ? 
Disebabkan tweet , aku boleh bergaduh dengan beberapa JANTAN yang tak berapa nak berguna k . Alahai , rasa macam bodoh nok haram pun ada . 

Aku tweet ikut suka hati aku , then dia nak gelabah gila apahal ? 
Lepas itu bawa geng -.- ( Ingat kau gangster KL ke apa nak bawa gang )

Dah lah siap cakap aku MURAH lah , TAK GUNA lah , MENYUSAHKAN HIDUP lah , apalah . 
Ya Allah , aku tak kisah kalau nak benci aku . Tapi jangan sampai menghina . 
Mak ayah aku pun tak ada sampai nak cakap macam itu weyh . 

Kau hina aku , sama seperti kau hina ciptaan Allah . 
Kau hina aku , kau ingat kau bagus sangat ke ?
You think you are perfect ? Please . Think again :)

Then bila aku dah minta maaf , kau ignore je . 
Kau tak layan . Aku sanggup mengalah weyh dan malukan diri aku untuk minta maaf sebab aku nak benda ini settle tapi langsung tak ada respons . Rasulullah pun boleh memaafkan umatnya , apalagi kita sebagai manusia biasa . 

Entah lah weyh . Aku dah penat dengan perangai kau dan kawan-kawan kau .
Kalau hina dan kutuk aku membuatkan kau dan kawan-kawan kau bahagia , kau buatlah . 
Itu yang membuatkan kau bahagia kan ? Membuatkan kau tersenyum :)

Terima kasih kerana sudah transfer pahala pada aku . 


PASTFUTURE
She Says :
If you hide, I’ll seek for you. If you’re lost, I’ll search for you. If you leave, I’ll wait for you. If they try to take you away from me, I’ll fight for you. Cause I never want to lose someone I love.

My Status


>> Study
date : Everyday
at:No Time


>> PMR
date : No Date
at: Everytime


>> EXAM !
date: Everyday
at: No Time

My Journey :

  • Stop Sayang Stop
  • Our 1st Anniversary
  • You make me cry :')
  • I'm sorry but Iloveyou ❤
  • Daddy ♥
  • I miss school (╥﹏╥) * I HATE MY SCHOOL*
  • I don't give a fuck
  • Fight with you , happy with you and I've done do e...
  • Break up ?
  • TeAmo ♥